Skip to main content

רובנו משתמשים בחשבון גוגל, אם בעבודה או בחיים הפרטיים, אך לחשבון זה יש הרבה
להציע מעבר לתיבת GMAIL. אנו יכולים לגבות קבצים חדשים, לארגן את המידע שלנו ולשתף אותו עם אחרים בלייב,
ליצור טפסים ורשימות ולסדר את לוח הזמנים שלנו, והכל בצורה חכמה וחלקה.

הקורס מיועד לצוותים המעוניינים להרחיב את יכולות שיתוף המידע הקיימות שלהם,

ולבעלי עסקים קטנים או אנשים פרטיים המעוניינים להשתמש בחשבון הגוגל שלהם בצורה מעמיקה יותר.

תכני הקורס:

  • היכרות עם תיבת המייל Gmail, יצירת תיקיות עבודה עם תוויות וקטגוריות
  • Google Drive, ארגון הכונן, העלאת קבצים, יצירת קבצי DOCS חדשים
  • שיתוף קובץ\תיקייה בכונן
  • יומן Google: סנכרון יומנים, הזמנה לפגישה, יצירת תזכורות.
  • Google search engine
  • Google maps
  • Hangouts פגישות ושיחות וידאו
  • Google Keep
  • Forms יצירת טפסים, עריכה ושיתוף של טפסים
  • ניהול וגיבוי אנשי קשר

 

 משך ההדרכה:  12 שעות אקדמיות