Skip to main content

חברת פריץ, המובילה את שרשרת האספקה בתחומי השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה כבר למעלה מעשרים וחמש שנים, הם אחד הלקוחות הנאמנים של אוורסט. אנו מעבירים הדרכות פנים ארגוניות בפריץ בשנים האחרונות וגאים לשפר ולפתח את מיומנות עובדי פריץ ביישומי מחשב ובאקסל בפרט.

תפסנו את רעות, מנהלת ההדרכה בפריץ קומפניס לראיון אישי בנושא הדרכת מחשבים והחויה שלה כמנהלת הדרכה בחברה גלובלית.
כדי להבין מה הכי חשוב לה שיקרה לפני, אחרי ותוך כדי הדרכת העובדים, מה לדעתה הופך הדרכה למצוינת, ואיך היא רואה את תפקיד החברה בפיתוח העובדים.

ש: לפני הקורס – מה הכי חשוב לך בהתנהלות מול חברת ההדרכה?
ת: כמובן שזמינות, מחיר, חיבור לשטח, הכרת הצורך שלנו וחיבור התכנים לעשייה של החברה.
ש: אחרי הקורס , איזה תגובות את מקבלת מהעובדים שהשתתפו?
ת: שאלו אותי: מתי קורס ההמשך? אמרו שהיה מאוד יעיל, מאוד פרקטי, שהם כבר הולכים להשתמש בכלים שלמדו.
ש: מה הדברים הכי חשובים מבחינתך  שיקרו במהלך הדרכה?
ת: שישאלו שאלות, שיטעו ויסבירו להם את הטעות שלהם. פידבק מיידי של המדריך . יחס אישי של המדריך, שיזכור שמות וידבר על האנשים ואל האנשים.
ש: מה המאפיינים החשובים ביותר בשבילך שצריכים להיות לחברת הדרכת מחשבים?
ת: טכנולוגיה מתקדמת, מדריכים שיודעים להסביר טוב. טכנולוגיה צריך לדעת להסביר. ניסיון ומחיר תחרותי.
ש: באילו יישומי מחשב העובדים שלכם הכי רוצים להתמקצע?
ת: אקסל, פאוור פוינט, תוכנות ייעודיות לפיתוח הדרכה.
ש:האם נתקלת בתגובות "טכנופוביות" מעובדים שציינו שאין להם ידע במחשבים שהשתנו לאחר הקורס?
ת: כן, לדוגמה אחת המשתתפות אמרה שהיא מבינה אחרי הקורס איך לעבוד עם אקסל.
ש: מה הכי חשוב לך שיקרה בסוף ההדרכה?
ת: שהעובדים שלנו  יגידו שהם מבינים דברים  שלא הבינו לפני כן.
-חוות דעת על אוורסט?
-המענה  מהיר, מתייחסים ברצינות לאוכלוסיה והמחקר לפני הקורס בחשיבות עליונה. מתעקשים על מילוי שאלון מיפוי הידע, ועל כך שמי שלא ברמה תואמת לא יישב בקורס כדי למנוע פערי ידע.
באים מוכנים, פלאג אנד פליי. אנשים נחמדים 🙂
כמה מילים לסיכום?
-אנו ארגון שמשקיע בפיתוח ידע העובדים . ארגונים בני זמננו חייבים לשמור על רמת הידע של העובדים כדי לשמר אותם, לפתח את הידע שלהם כדי להעלות כל הזמן את רמת הארגון.